Straipsniai

Automobilis ant 2 ratų.


Štai mano patirtis su X-1R tepalo priedu. Natūralu, kad daugiausiai naudoju tepalo priedą. Atrodo, tai yra labiausiai paplitęs X-1R gaminys ir apsaugo brangiausias automobilio dalis. Manau, kad mano istorija yra šiek tiek kitokia nei įprasta. Tai lengvasis automobilis, bet naudojimas šiek tiek skiriasi,t.y. važinėju su dviem padangomis. Prieš kokius 6-7 metus pradėjau hobį, kuris prieš 5 metus virto vasaros darbu. Iš pradžių turėjau šiek tiek pasistengti, kad suprasčiau, kaip padaryti, kad automobilis tarnautų. Patvarumas reiškė ne tik variklį, bet ir transmisiją bei diferencialą. Variklis buvo nepritaikytas nuo tokios bėdos automobiliuose, kad tepalo siurblys duso ir kuriam laikui dingo alyvos slėgis. Žinoma, vožtuvo mechanizme buvo alyvos, nes jis buvo užtvindytas. Jį užtvindė, nes alyva negrįžta į karterį tinkamu būdu. Papildomai įpilti alyvos nebuvo nė kalbos, nes viršutinis variklio kampas būtų dar labiau užlietas. Tada šis X-1R teplo priedas atsirado vietinėje remonto dirbtuvėje. Maniau, kad kuo stipresnis karštis ar slėgis, tuo geriau medžiaga veikia. Kiek pamenu, tai gaminio atstovas užsiminė. Taigi, tai gali būti mano problemos sprendimas. Ar tik su šiuo tepalu mašina kurį laiką išsilaikytų be tinkamo tepimo, įdomu. Alkūninis velenas, švaistiklis, skirstomojo veleno guoliai turbūt patys prasčiausi, jau nekalbant apie stūmoklius. Dabar praėjo šiek tiek laiko, o aš vis dar turiu tą patį automobilį ir tą patį variklį. Jokių susijusių problemų nekilo. 2020 metų pavasarį iš susidomėjimo pakeičiau švaistiklio guolius.veltui. Be dėvėjimo, jokių įpjovimų, karščio žymių. Buvo keli pabraižymai, kaip ir turi būti sename, daug važinėtame automobilyje.Dabar mašina važinėjo maždaug. 5000 km tik su dviem padangomis ir tęs ateinantį sezoną.

Pavarų dėžė, diferencialas ir vairo stiprintuvas

Iš esmės greičių dėžė ir diferencialas turi tas pačias tepimo problemas. Tai neveikia taip, kaip suprojektuota „Bayern“ gamykloje. Bet po mano hobio dar veikia normaliai. Pavaros jungiasi geriau, o dėžė nekelia jokio triukšmo. Jei pagalvotumėte apie diferencialą, pavyzdžiui, kitoje pusėje esantis guolis visiškai nesutepa, kol automobilis yra „ant šono“. Pavyzdžiui, vieną kartą važinėjau pirmyn ir atgal oro uoste maždaug. 10 km ir guolis tikrai negavo jokio tepalo.

Trumpas paminėjimas ir apie vairo stiprintuvą. Kartą nutrūko kito panašaus automobilio vairo stiprintuvo žarna. Namo pavažiavau apie 3 km. Po to vairo stiprintuvo siurblys pradėjo kelti triukšmą ir atrodo, kad vis dar triukšmauja. Lyg prakeikta, nutrūko ir mano 2 ratų automobilio žarna.Vairo stiprintuve buvo supiltas tepalo priedas. Pasirodymą baigiau be stiprintuvo. Skirtumas nuo ankstesnio; stiprintuvo siurblys, nesugedo ir nepradėjo barškėti. 

Sami Lundas 2 ratų vairuotojas

 

Kompanijos dirbančios atviroje jūroje atsiliepimas

Mūsų patirtis naudojant X-1R tepalo priedą kompanijoje ALFONS HÅKANS OY AB. Mes nusprendėm išbandyti tepalo priedą X-1R savo įmonės vilkikuose ir buldozeriuose. Iš pradžių eksperimentas buvo pradėtas tik su vienu vilkiku, tačiau bėgant metams mes išplėtėme metalo priedo naudojimą savo autoparke, todėl šiandien X-1R galima rasti beveik visuose mūsų 32 vilkikuose. Viename laive gali būti 5-6 vnt pagalbinių mašinų, skirtingo galingumo dyzelinių variklių, kuriuose naudojami hidrauliniai varikliai ir generatoriai. Be to, pradėjome naudoti  X-1R "Plum Crazy" konsistencinį tepalą ir kitus specialius gaminius. Pradžioje beveik visi mūsų darbuotojai (inžinieriai) labai nepasitikėjo ir netgi kritiškai žiūrėjo į X-1R, tačiau šiandien ši tema apskritai prisimenama su juoku. Per daugelį metų medžiaga buvo tiriama tiek tiekėjo, tiek mūsų pačių, o tyrimo rezultatai pranoko visus lūkesčius. Tačiau, mūsų nuomone, geriausius rezultatus radome ištyrę, kas atsitiko mūsų mašinose vartotojo požiūriu. Tepalų keitimo darbo valandas galėjome padidinti iki trijų kartų, tačiau mašinos buvo švaresnės nei anksčiau, o pagal alyvos gamintojo laboratorinius pavyzdžius tepalų keitimo atlikti vis tiek nereikėtų. Tačiau išlaikėme savo pasirinktą liniją ir keitėme alyvą, kad mašinų alyvos tarpai būtų švarūs. Be to, pastebėjome, kad pavyko sutaupyti ir degalų (3 proc.), tai patikrinti buvo šiek tiek sunkiau, nes sumažėjus trinčiai, mašinas buvo galima apkrauti šiek tiek daugiau, o išmetamųjų dujų temperatūros ir kitos temperatūros bei įtempiai nesikeičia. Be to, pastebėjome, kad hidraulinėse sistemose sumažėjo triukšmas. Taip pat galime užtikrintai teigti, kad kai kuriais atvejais išvengėme didelių sraigto, veleno guolių pažeidimų ir kitų sudėtingų remontų, nes šiose sistemose panaudojome X-1R. Kaip naujausią mūsų atradimą galiu paminėti, kad kartu su tiekėju sukūrėme konservantą, kuris išstumia jūros vandenį iš metalo paviršiaus, palikdamas ant jo apsauginę alyvos plėvelę. Konservantą naudojome ant m/s Janra mašinų ir įrangos. Galiausiai galėčiau papasakoti tūkstančius istorijų, kuriose galima tvirtai teigti, kad X-1R išgelbėjo techninius įrenginius ir mašinas, bet paliksiu tas istorijas kitiems. Trumpai pasakysiu, kad jei dar nesate įgiję  patirties su X-1R, labai rekomenduoju! TURU  ALFONS HÅKANS OY AB Reino Malmivaara techninis direktorius

 

 

 

Lenktyninio motociklo mechaniko atsiliepimas

Salakari lenktynės. X-1R PRIEDŲ POVEIKIS NITRO VARIKLIUI

Vairuotojas Jaakko Salakari: „Kilpuri“ turi 2600 cm3 darbinio tūrio oru aušinamą, dviejų cilindrų variklį, kuris išspaudžia 650 arklio galių. Dėl nitrometano, naudojamo kaip kuras, praplovimo savybių ypač pabrėžiama variklio tepimo svarba. Dėl didelio cilindro skersmens (115 mm) reikia naudoti didesnį nei įprastai tarpą, stūmoklio žiedai prilipo, kas paprastai atsiranda dėl didelės temperatūros, panaudojus X-1R priedą variklio alyvoje, problemos nebeliko. Naudojant X-1R taip pat beveik dvigubai pailgėjo alkūninio veleno ir švaistiklio guolių, kuriuos veikia labai didelis paviršiaus slėgis, tarnavimo laikas. Dėl variklio konstrukcijos nėra cirkuliacinio tepimo cilindrų galvutėse ir vožtuvų mechanizme. Naudojant X-1R "Plum Crazy" stūmimo strypų galams sutepti, buvo galima visiškai išvengti jų prilipimo. Naudojant X-1R , svirties ir vožtuvų stiebai mechaninio nusidėvėjimo nepatyrė. Variklis turi tuos pačius vožtuvus ir kreipiklius ketverius metus! Dviejų greičių planetinėje pavarų dėžėje, naudojančioje įprastą ATF automatinės pavarų dėžės alyvą, slydinės sankabos susidėvėjimas buvo pagrindinė problema. Į pavarų dėžės alyvą įpylus X-1R priedą, problemos nebeliko. Remdamiesi savo aštuonerių metų patirtimi, galime rekomenduoti X-1R gaminius visoms sritims, kurias reikia tepti!  HELSINKIS, Suomija Haris Raikkonenas Vyriausiasis mechanikas

Betranšėjų vamzdžių klojimo kompanija

Horizontaliojo gręžimo paslauga
X-1R priedai ir jų naudojimas

Savo įranga ir įrankiais įrodėme X-1R galią. Mašinos hidraulikos temperatūra nukrito apie 10 laipsnių, variklio deutz alyvos slėgis pakilo 10 barų.

Ant mašinos ir grandinės  panaudojome purškiklį grandinėms, pastebėjimai: grandinės išlieka švarios ir nerūdija bei stingsta kaip anksčiau su kitais tepalais.

Šiuo metu esame labai patenkinti produktais.
 

  

Vilkikų kompanijos atsiliepimas

Vilkikai

Satela Oy Mūsų patirtis su X-1R tepalais Jau porą metų naudojame X-1R tepalus. Patirtis buvo tik teigiama. Dviejuose naujausiuose  automobiliuose priedus naudojome jau nuo pirmųjų kilometrų. Mūsų automobilių parką sudaro: keturi modeliai (R470, 2 vnt 124/470 ir 143/450). Automobiliai važinėjami 7 dienas per savaitę ir 24 valandas per parą. Pora mašinų žiemą atlieka kelių priežiūros darbus, Volvo F16 važinėja vasarą žvyro darbams, o žiemą kelius prižiūrėti ir pan. Taip pat yra trys „Volvo“ ratinės mašinos (90, 120, L150C) ir „Cat“ vikšrinis 20T ekskavatorius. Visi jie turi X-1R, kurie naudojami visur. Naudojant priedus, pastebėta: kuro sąnaudos sumažėjo 2-5 L/100 km sumažėjęs priežiūros poreikis, 30% ilgesni alyvos keitimo intervalai mažai reikia vožtuvų reguliavimo Mažiau nuosėdų. „Scania“ alyvos linijose variklių priedas palieka mažiau metalo dalelių ir purvo. (Volvo alyvoje ir temperatūra gerokai nukrito) galia padidėjo, automobiliai rieda geriau, hidraulikoje sumažėjo temperatūra, triukšmas ir vibracija. Praėjusią žiemą ant "senuko" 143 Scania buvo užteptas mėlynas "Plum Crazy",  ant visų ašių. Iškart po pirmųjų šimtų km pastebėjote skirtumą. Automobilis pradėjo lengvai riedėti. Temperatūra ties ašimis nukrito apie 10 laipsnių. Degalų sąnaudos sumažėjo maždaug. 5 l/100 km. Šią vasarą planuojame "Plum Crazy" konsistenciniu tepalu pertepti ir naujausias transporto priemones. Santrauka: Taigi po maždaug 1,7 milijono kilometrų patirties su X-1R, belieka pasakyti, kad su mūsų trasnportu nenuvažiuosite nė metro be TEISINGO priedo!!! Satela / Satela Oy

Papildoma patirtis su X-1R tepalais: X-1R medžiagas mes naudojame trejus metus ir turime tik teigiamą patirtį. Visi nauji gaminiai veikė jiems skirtoje vietoje. Kaip ir stabilizatorius, buvo sutvarkytos nesandarios vietos,  sandarikliai ir netgi žymiai sumažėjo alyvos sąnaudos. Esant tokioms degalų kainoms, visi suvartojimui įtakos turintys veiksniai turi būti suvaldomi. Naudojame dyzelio kuro priedas visuose dyzeliniuose įrenginiuose. Medžiagos poveikis matomas kartu su galios padidėjimu ir degalų sąnaudų sumažėjimu, be to, priedas išvalė užstrigusius purkštukus, pagerėjo net susidėvėjusio kuro siurblio darbas. Alyvos priedas variklyje, laivagalyje, greičių dėžėje padeda sumažinti degalų sąnaudas ir dalių susidėvėjimą, žemesnę temperatūrą ir geresnį riedėjimą.

 

Vartojojo atsiliepimas

Sumažėjo guolių pasipriešinimas riedėjimui – ir daug kitų privalumų

Hannu Huttunen pasitikėjimas X-1R produktais yra stiprus

Per 15 metų, kai dirbau popieriaus fabrikuose Suomijoje ir Švedijoje, net Pietų Afrikoje, laisvalaikiu mano pomėgiai buvo vėjo malūnai. Vėjo malūnas pamažu kuriamas iki gaminio, kuris veikia, net esant silpnam vėjui. Su X-1R tepalu, vėjo malūnas sukasi tarsi savaime.

Plum Crazy mėlynas tepamasis tepalas puikiai tinka vėjo generatoriaus guoliams, nes ženkliai sumažėja pasipriešinimas riedėjimui ir malūnas sukasi tarsi savaime. Tepalas nesustingsta net esant dideliam šalčiui, kaip tai daro daugelis kitų rinkoje esančių produktų. Jei pirksiu naujus guolius malūnui, nuimsiu apsaugas ir pakeisiu X-1R tepalu. Atsparumas dilimui yra puikus naudojant Plum Crazy tepamąjį tepalą, o guolių beveik niekada nereikia keisti.

Ašmenų kampų reguliavimas turi veikti bet kokiomis sąlygomis. Plum Crazy mėlynas tepamasis tepalas yra aukščiausios klasės pasirinkimas.

Vejapjovė, kurią gaminau pats, veikia su dyzeliniu varikliu, kuris varo hidraulinį agregatą. Hidraulinis siurblys sukuria 200 barų slėgį. Traukos variklis, vejapjovė ir sniego peiliai priekyje ir už mašinos taip pat veikia hidrauliškai. Hidraulinį agregatą pirkau naudotą, todėl jis jau turėjo triukšmą dėl nusidėvėjimo. Į hidraulinės alyvos baką įpylus X-1R alyvos priedo, hidraulinio mazgo garsas buvo pastebimai tylesnis, kaip ir vejapjovės garsas. Prieš priedą vožtuvo mazgas buvo toks karštas, kad jo negalima liesti rankomis. Įpylę X-1R alyvos priedo, galite liesti hidraulinį bloką nenusidegindami rankų. Dabar, kai tepimas veikia, jokių vožtuvų gedimų nebuvo. Dar į degalų baką įdėjau dyzelinį kuro priedą, kuris iš bako ir vamzdžių išvarė nešvarumus. Po to pakeičiau naują kuro filtrą ir tuo bėdos baigėsi.

Prieš dvejus metus į savo Nissan Primera 1.6 X-1R įpyliau alyvos priedą. Degalų sąnaudos sumažėjo iki 7 l/100 km. Mašina murkia kaip katė, nors odometras jau sukaupė 350 000 km! Alyvos priedą taip pat įpyliau į greičių dėžę ir vienu metu vairo stiprintuvą. Pavaros jungiasi gerai ir maža vairo stiprintuvo vibracija dingo.

Mano laivelis "Leijonatuuli" plaukioja Saimos vandenyse su X-1R alyvos priedais variklyje.  Variklis gerai užsiveda, o vibracija ir triukšmas kabinoje sumažėjo. Degalų sąnaudos yra minimalios.

Kai gaminu nedideles vėjo jėgaines, aš naudoju skirtingas dalis sukdamas ir gręždamas X-1R pjovimo skysčius. Jis sukietina pjovimo geležtę ir efektyviai vėsina. Sukant ir gręžiant nėra vibracijos, žymė švari, o pjovimo skystis netepa net gležnų metalų. Dirbant su minkštomis medžiagomis, tokiomis kaip aliuminis, ašmenys neplyšta, nes tam tikrą vaidmenį atlieka tepimas. Pasiekiamas aukštas apdirbimo matmenų tikslumas.

Bandymo stendas aiškiai parodo, kaip sumažinamas susidėvėjimas, trintis ir pagerinamas tepimas.

Miško kirtimo mašinos, kuri atstoja 50 žmonių su pjūklais šeimininko atsiliepimas

Miško kirtimo mašina Ponse

 Jukka Eronkoski - miško mašina
„Darbo nauda atsispindi produkte“

Jukka Eronkoski, turėdamas didelę patirtį, savo miško kirtimo mašinoje Ponse X-1R gaminius naudoja beveik dvejus metus. „Žymiai sumažėjo degalų ir tepalų sąnaudos, iš karto sumažėjo hidraulikos keliamas triukšmas, neužstringa vožtuvų bloko velenai, mašina užsiveda lengviau, krautuvas juda sklandžiau, o mašinos šiluma išlieka kontroliuojama. Jukka išvardija aiškiausiai pastebėtus privalumus.

Jukka Eronkoski, miško mašinų verslininkas iš Pyhäsalmės, šiuo metu dirbantis savo gimtojo regiono Savotose, apžvelgia viso X-1R privalumus. - Medžiagas naudoju jau daugiau nei metus ir jau nauda matosi išeigoje, kai mašina budi vos prasidėjus darbo pamainai ir mažiau techninės priežiūros trikdžių. Kai kuriuos priedus anksčiau išbandęs Jukka pirmuosius įspūdžius apie X-1R priedą galvojo su abejonėmis, bet pabandęs iš pradžių savo visureigiu, paskui – motociklu.

Pirmasis teigiamas ženklas pasimatė mašinos hidraulikoje. Anksčiau nemalonumų sukėlęs vožtuvų bloko strigimas visiškai dingo. Nuo to laiko, kai priedai ir tepalai buvo dedami į visas mašinos dalis, vyro tikėjimas jų poveikiu išaugo ir užfiksuota daugiau naudos: hidraulikos garsas tapo tylesnis, krautuvas valdomas sklandžiau, darbinės temperatūros. nukrito taip, kad papildomo kondensatoriaus nebereikėjo ir, žinoma, kuro sąnaudos – sumažėjo 7-10 proc. Mašina taip pat daug geriau užsiveda, net pašildymo nebenaudoju, kas byloja apie kuro sistemos švarą, – sako Jukka.

Žinoma, tam reikia, kad visa kita būtų tvarkinga.
Įpylus priedus, mašina dabar pravažiavo daugiau nei 3300 valandų, Jukka tikrina sąžiningai pildytą techninės priežiūros dienoraštį.

– Medžiagos palyginti brangios, bet esu labai linkęs prie nuomonės, kad jas naudoti apsimoka. Iš pradžių tik žiūrėdamas į kainą skaičiavau, kad konsistencinio tepalo sąnaudos irgi padidėtų per pusę, bet... Tepalo poreikis labai sumažėjo, nes „mėlynas Plum Crazy“ lieka ant kaiščių ir nenubėga. , daugiau tepalo visai nenaudojama. Taip pat gerai, kad tie patys tepalai veikia vasarą ir žiemą. Be mėlynojo Plum crazy tepalo, „Juka“ absoliučiai mėgstamiausi yra purškiamas tepalas išilginiam judesiui(strėlei tepti) – X-1R TTL.

Vartotojo atsiliepimas

Arto Parkkinenas
Stebėjimai apie X-1R gaminius
Mano pastebėjimai iš trejų metų X-1R produktų naudojimo žemės ūkio technikoje ir furgone.

X-1R TTL Strelės purškiamas tepalas:

-Sutepa ilgam, neišdžiūna ir nenubėga. Nuotraukoje flakonas stovintis 2 mėn. laiko ir alyvos lašas ant purkštuko nei išdžiuvo, nei nukrito.



X-1R tepalo priedas:
- Puiki medžiaga ir senoms mašinoms. Mašina veikia sklandžiai.
- Nėra ūžesio ir variklis gauna daugiau galios.

X-1R dyzelinis kuro priedas:

- Mašina lengviau užsikuria.
-Geras priedas seniems automobiliams, padidina galią ir mažina sąnaudas.

X-1R PSL:

- Tinka darbo mašinų elektros įrangai.

Raudonasis konsistencinis tepalas:

-Puikus konsistencinis tepalas žemės ūkio technikai.
-Naudotas dvejus metus, jokių problemų.

Alyvos stabilizatorius

-Naudotas Ursus pavarų dėžėje.
– Po trijų savaičių naudojimo buvo pastebėta, kad tepalo nutekėjimas iš stefos nustojo. (žinoma, jis nepataiso defektų, tad pavaros junginėjasi prastai kaip ir buvo)

 

Miškovežio vairuotojas

Pentti Varpamäki ir 88 modelio „Scania“ su dviem milijonais kilometrų odometre, iš kurių paskutiniai 600 000 – su priedais. Viename iš šio automobilio ratų buvo sumontuota atnaujinta stebulė, kuri net tuščiam automobiliui kaito kaip pirties krosnis. Kai buvo įdėti priedai, dabar ilgai važinėjant pilna apkrova temperatūra yra 40 laipsnių žemesnė.
– Šios medžiagos automobilių parko atnaujinimo nesustabdo, tačiau taip sumažina sąnaudas, kad net buhalteris tai pastebės labai greitai. Yra ir daugiau, – patikina Pentti Varpamäki, miškovežio vairuotojas iš Pyhäsalmės, pirmą kartą prie X-1R produktų šeimos prisilietęs prieš 15 metų. Varpamäki gaminius naudoja visuose trijuose miškovežiuose, o tikėjimas medžiagomis yra tvirtas

– Esu šimtu procentų – ne 99 – bet šimtu procentų tikras, kad šias medžiagas vartoti verta.

- Priedas buvo įdėtas į  mersun variklį; Liūdnai garsus malūnas iškart nutilo ir po trumpo važiavimo sumaišyta variklio alyva išlaikė bandymą stende su visais svoriais.

– Paėmiau pakankamai priedų ir konsistencinio tepalo, kad galėčiau juos išbandyti viename  derinyje. Į variklį ir degalus pilu priedus, o į automobilio ir priekabos ratų stebules – konsistencinį. Jau pirmoji kelionė į Oulu patvirtino medžiagų poveikį trinčiai ir degalų sąnaudoms.

– Ant tos vienintelės kalvos nuo čia iki Oulu – Pulkkila Lehtomäki – mašina nuriedėjo nuo dviejų iki trijų šimtų metrų toliau nei anksčiau. Šimtui kilometrų mažiau sunaudota trimis litrais degalų. Po to medžiagos buvo pradėtos naudoti visam laikui.

Furgono vairuotojas

Mano galiniais ratais varomas furgonas prieš X-1R buvo važiavęs ant stendo, pvz. transmisijos nuostoliai tada buvo 30 AG, tada X-1R alyvos priedas buvo pritaikytas varikliui, greičių dėžei ir taip pat vairo stiprintuvui.

Po dviejų mėnesių ant to paties galios stendo išmatuotas energijos perdavimo nuostolis siekė 22 AG. (galios padidėjimas yra 8 AG). Degalų sąnaudos sumažėjo 1 l/100 km.